![]() |
Szanowni Państwo !
Obecność firmy na rynku, jej działalność i dalszy rozwój warunkują zatrudnieni w niej pracownicy. Personel i Klient, to najważniejsze ogniwa każdej firmy.
Oferowany przez nas pakiet szkoleń i kursów ten cel uznaje za priorytetowy. Autorskie programy, które realizujemy w firmach i instytucjach, koncentrują się na zagadnieniach komunikowania się, organizacji i zarządzania w relacjach międzyludzkich. Każdej firmie zależy na współdziałaniu ludzi i zespołów. Na sprawnych i skutecznie działających pracownikach. Na ich efektywności w sytuacjach zawodowych, u której źródeł leży powodzenie i poczucie osobistego sukcesu, a także szczęście w życiu rodzinnym. Dobry pracownik, to przecież ten, który godzi aktywność zawodową z satysfakcją życia domowego. Pracownik wypala się szybko i częściej popada w rutynę. Staje się obciążeniem dla firmy i dla domu. Skuteczność naszej oferty wyróżnia zrozumienie związków życia zawodowego i osobistego pracowników firmy. Wdrażamy programy, które aktywizują personel do doskonalenia oraz własnego (osobistego) rozwoju. Z pożytkiem dla firmy i samych pracowników. Taki proces wymaga zmiany nawyków, nowej perspektywy, umiejętności porozumiewania się i otwarcia na twórcze i efektywne rozwiązania.
Prowadzone przez nas projekty, szkolenia , treningi i coachingi uczą praktycznego wykorzystania zdobytej wiedzy, motywacji i kompetencji. Bez względu na przedmiot i zakres szkolenia. W tym celu wykorzystujemy m.in. metody nieinwazyjnej analizy osobowości, neurolingwistyczne programowanie oraz najlepsze programy organizacji i zarządzania.
Długotrwale związany z firmą, efektywny i kompetentny pracownik, myślący kreatywnie oraz zaangażowany w rozwój firmy, to model człowieka, o którego zabiegać będzie każde przedsiębiorstwo rozumiejące wymogi rynku gospodarczego i rosnącą konkurencyjność.
Oferujemy: projekty doskonalenia umiejętności personelu oraz twórczego rozwoju dla wszystkich szczebli zarządzania firmą.
szkolenia i treningi dostosowane do aktywnych potrzeb i możliwości firmy. indywidualne konsultacje i sesje treningowe dla osób zarządzających firmą (coachingi). seminaria i konferencje dla firm i instytucji. wyjazdy szkoleniowe połączone z programem rekreacyjnym (artystycznym, relaksacyjnym) w atrakcyjnych miejscach w kraju. W zakresie szkoleń m.in.: (przykładowe programy w formacie *.pdf) Profesjonalna komunikacja (język ciała). Fizjonomika (błyskawiczna diagnoza z portretu człowieka). Zarządzanie czasem. Asertywność. Skuteczna autoprezentacja. Motywacja i motywowanie do zadań. Sprzedaż bezpośrednia (Oferta *.pdf). Budowa wizerunku własnego i firmy. Kształtowanie umiejętności interpersonalnych. Warsztaty profesjonalizmu. Socjotechnika w negocjacjach z elementami teorii zarządzania, języka ciała i gier symulacyjnych (Oferta *.pdf). Umiejętności decyzyjne i przywódcze. Gelotologia (Terapia Śmiechem). Profesjonalna obsługa klienta – techniki sprzedaży i negocjacji (Oferta *.pdf). Warsztaty relaksacji i redukcji stresu. „Zaklinacz koni” czyli oswajanie stresu. (Oferta *.pdf). "Kształtowanie postawy lidera" – Warsztaty Kursy doskonalące menedżerów Przykład wyjazdowych programów, łączących konwencję wspólnej zabawy, atrakcji i niespodzianek oraz wzbogacających praktyczne umiejętności (Program w kopalni soli *.pdf, Program w pałacu *.pdf)
Przedstawione propozycje, to fragment naszej oferty, którą stosownie rozbudujemy, odpowiadając na Państwa zapytania i potrzeby. W prezentowanym powyżej zakresie szkoleń znajdują się również tematy warsztatów dla szczebla kierowniczego i osób zarządzających Firmą. Program zajęć przewidziany jest do realizacji w grupach szkoleniowych 10-18 osób. Przekroczenie tej liczby uczestników warsztatów ograniczy ich skuteczność i celowość. Szkolenia prowadzone są w salach klienta; ośrodkach szkoleniowo-rekreacyjnych w uzgodnieniu ze Zleceniodawcą. Optymalny czas realizacji szkoleń we wskazanych terminach, w godzinach 9-16 (z przerwą obiadową), sesje 1-2 dniowe. Celowość szkoleń wynika z korzyści wypływających dla Firmy, z budowania zintegrowanego zespołu pracowników silnie związanego z Firmą, wyposażonych w psycho- i socjotechniczne umiejętności skutecznej komunikacji z klientem, dbających o wizerunek własnej Firmy. Inwestycja w personel, z punktu widzenia misji Firmy i długofalowych korzyści, jest najbardziej skuteczna i przynosi wymierne korzyści finansowe. Wymogi wobec uczestników szkoleń, sprawdzają się do ich zaangażowania w przyswajanie wiedzy i umiejętności, czego potwierdzeniem są dyplomy wydawane na zakończenie warsztatów. Cena realizacji szkoleń wynika z zakresu, formy i wyboru miejsca kształcenia oraz liczby uczestników. Szkoleniowcy - to kadra psychologów, socjologów, specjalistów z zakresu technik interpersonalnych, osoby z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów jw. w firmach i instytucjach na terytorium RP.
|