![]() |
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
FIRMY UBEZPIECZENIOWEJ
Proponowana realizacja zajęć w formie warsztatów sprzyja praktycznej weryfikacji nabytych przez uczestników szkolenia umiejętności. Ważnych w realizacji misji firmy profesjonalnych technik sprzedaży usług ubezpieczeniowych. Skuteczność agenta Państwa Firmy gwarantuje zyski i „wybicie się” ponad konkurencję. Optymalna liczba uczestników: 12-16 osób, pozwala na sprawną realizację szkolenia i utrwalenie wiedzy oraz nabycie umiejętności. Efektywny czas realizacji szkoleń to jeden do trzech dni szkoleniowych – skuteczność i efekty szkolenia wzrastają z każdym kolejnym dniem.
Po szkoleniu uczestnicy otrzymują dyplomy i materiały szkoleniowe. Cel szkolenia; 1.Wzmocnienie autoprezentacji agenta. 2.Doskonalenie umiejętności „rozpoznawania” klienta i sprawnej komunikacji z nim. 3.Poprawa skuteczności sprzedaży. 4.Identyfikacja z produktem i firmą. Wzmocnienie motywacji. 5.Budowanie umiejętności negocjacyjnych i wywierania wpływu. Program: Dzień 1:
1. Wzajemne poznanie się. Przedstawienie celu i zakresu szkolenia. 2. Ćwiczenie autoprezentacji. 3. Budowanie wizerunku profesjonalnego agenta. 4. Mowa ciała klienta – rozpoznawanie barier w komunikacji i stanów emocjonalnych. 5. Strategia sukcesu w komunikacji niewerbalnej – ćwiczenia. 6. Efekty pierwszego wrażenia. Etapy prowadzenia rozmowy. 7. Telemarketing – sztuka kontaktu telefonicznego. 8. Rozpoznawanie potrzeb klienta, motywowanie – procedura „KUP Pan...” 9. Aranżacja scenek sytuacyjnych – praktyczne ugruntowanie wiedzy. 10. Podsumowanie szkolenia. Dzień 2: 1. Sprawdzenie i powtórzenie reguł komunikowania się (z dnia pierwszego). 2. Określenie umiejętności agenta i oczekiwań klienta. 3. Techniki negocjacji w skutecznej sprzedaży ubezpieczeń – ćwiczenia. 4. Negocjacje w oparciu o NLP. 5. Stosowanie figur retorycznych w celu wywarcia wpływu. 6. Wykorzystanie asertywności w długofalowych kontaktach z klientami. 7. Ćwiczenia. Podsumowanie szkolenia. Dzień 3: 1. Weryfikacja umiejętności nabytych w 1 i 2 dniu szkoleń – ćwiczenia. 2. Autoprezentacja i prezentacja produktu – ćwiczenia z wykorzystaniem kamery. 3. Elementy psychografologii, analizy z wyglądu i fizjonomiki i fizjonomiki w interpretacji klienta i budowania dialogu. 4. Zarządzanie czasem – podstawy sprawnej organizacji pracy agenta. 5. Motywacja i motywowanie – długofalowa skuteczność sprzedaży ubezpieczeń. Wybrane korzyści i efekty szkoleń; Uczestnik potrafi: - profesjonalnie zaprezentować siebie – firmę i produkt, - przeprowadzić błyskawiczną analizę i interpretację zachowań klienta, a także odkryć skrywane emocje, - zwiększyć skuteczność oddziaływania na klienta, - wzmocnić własną motywację i zmotywować klienta, - posługiwać się technikami sprzedaży w sposób racjonalny dostosować je do potrzeb klienta. Agent po szkoleniu: - buduje poczucie własnej wartości i zachowanie asertywne, - kształtuje własną strategię sukcesu w powiązaniu z firmą, - dysponuje bogatym repertuarem umiejętności negocjacyjnych, - radzi sobie w kontaktach z trudnym klientem. |