Home Szkolenia dla firm Obsługa klienta
Email

Profesjonalna obsługa klienta
- techniki sprzedaży i negocjacji.

Grupa: osoby zajmujące się obsługą klienta.
Liczebność grupy: 8-16 osób.


Forma realizacji: Kurs 2-dniowy, forma warsztatów szkoleniowych.

Cel szkolenia :
1.Wzmocnienie autoprezentacji i rozumienia zachowań klienta
2.Kształtowanie umiejętności prowadzenia rozmowy handlowej (fazy budowania porozumienia)
3.Błyskawiczna analiza ekspresji rozmówcy i jego potrzeb.
4.Sprawna i skuteczna prezentacja oferowanego produktu i własnej firmy.
5.Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych.

Program:
1.Przedstawienie celu szkolenia i zakresu szkolenia – ćwiczenie umiejętności autoprezentacji;
2.Model marketingowy 4 P;
3.Strategia prowadzenia rozmowy handlowej – ćwiczenia;
4.Podstawy komunikacji niewerbalnej w biznesie;
5.Metoda motywacyjna „KUP PAN ...” - rozpoznawanie potrzeb klienta;
6.Prezentacja produktu i firmy z wykorzystaniem socjologii reklamy i technik sprzedaży;
7.Zasady negocjacji i techniki argumentacyjne – ćwiczenia;
8.Błędy i triki w negocjacjach;
9.Sztuka budowania porozumienia i uzyskiwanie sprzężenia zwrotnego – podsumowanie szkolenia.

Efekty szkolenia:
Po zrealizowaniu szkolenia uczestnik potrafi:
1.Umiejętnie zaprezentować siebie, produkt i własną firmę;
2.Rozpoznać ukryte emocje i motywy kontrahenta;
3.Skutecznie negocjować, także z trudnym klientem;
4.Ograniczyć liczbę błędów i sprawnie budować dialog z partnerem negocjacji.

 
Copyright © 2020 biofon.adamlis.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem dostępnym na licencji GNU GPL.
Designed by Templatka.pl