![]() |
Profesjonalna obsługa klienta
- techniki sprzedaży i negocjacji.
Grupa: osoby zajmujące się obsługą klienta. Liczebność grupy: 8-16 osób. Forma realizacji: Kurs 2-dniowy, forma warsztatów szkoleniowych. Cel szkolenia : 1.Wzmocnienie autoprezentacji i rozumienia zachowań klienta 2.Kształtowanie umiejętności prowadzenia rozmowy handlowej (fazy budowania porozumienia) 3.Błyskawiczna analiza ekspresji rozmówcy i jego potrzeb. 4.Sprawna i skuteczna prezentacja oferowanego produktu i własnej firmy. 5.Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych. Program: 1.Przedstawienie celu szkolenia i zakresu szkolenia – ćwiczenie umiejętności autoprezentacji; 2.Model marketingowy 4 P; 3.Strategia prowadzenia rozmowy handlowej – ćwiczenia; 4.Podstawy komunikacji niewerbalnej w biznesie; 5.Metoda motywacyjna „KUP PAN ...” - rozpoznawanie potrzeb klienta; 6.Prezentacja produktu i firmy z wykorzystaniem socjologii reklamy i technik sprzedaży; 7.Zasady negocjacji i techniki argumentacyjne – ćwiczenia; 8.Błędy i triki w negocjacjach; 9.Sztuka budowania porozumienia i uzyskiwanie sprzężenia zwrotnego – podsumowanie szkolenia. Efekty szkolenia: Po zrealizowaniu szkolenia uczestnik potrafi: 1.Umiejętnie zaprezentować siebie, produkt i własną firmę; 2.Rozpoznać ukryte emocje i motywy kontrahenta; 3.Skutecznie negocjować, także z trudnym klientem; 4.Ograniczyć liczbę błędów i sprawnie budować dialog z partnerem negocjacji. |